DASHBOARD

Bee's camera

Thursday, 6 February 2014

2014 buat aq senyum sokmo!!!

*Assalammualaikum wbt*

huahuahua aku gumbira sekali bila menjelang nya 2014 tapi ini bukan nak duk cerita pasal tahun baru sebab tahun baru dah lepas.... ni nak duk cerita pasal berita gembira yang membuatkan aku macam tak percaya aje.

hehehe.... sapa yang tak nak dapat peluang sambung study..aku nak yang lain pun mesti nak. Apa kata korang ??? lain orang lain hati dan kemahuannya.

30 Januari 2014 adalah tarikh keramat bagi semua lepasan graduan yang ingin melanjutkan pelajaran ke universiti Teknologi mara (UITM). pasti ada yang menangis kerana gembira dan ada yang menangis kerana sedih tak gembira... dan aku nak bagitau kat sini bahawasanya tarikh ini telah membuatkan semangat aku yang pernah hilang suatu ketika dahulu telah bangkit (terbuka biji mata seluas2 alam macam nak terkeluar pun hade). hehehe

dengan sukacitanya anda berjaya :


this is the things that i really can't believe but i must believe it. apa yang diimpikan dapat. here i go UITM shah Alam. dapat kos pun yang diimpikan juga Applied chemistry....

ok lerrr...this story to be continue ok!!!

2 comments:

  1. wahh..beshnyaaa...slmt bljar ya cik bee..

    ReplyDelete
  2. Tq athiqi ariff.... chaiyok2 untuk awak juga heeee

    ReplyDelete

hye komenlah sikit, sikit je pun tak pe. thanx dear