DASHBOARD

Bee's camera

Sunday 19 May 2013

The Begin of my story

Assalammualaikum, selamat malam.

Eh tak sangka dah malam plak, nie pasal nak cari nama blog yg sesuai la nie sampai tak sedar dah nak tengah malam hehehe ( :p ). Maaf lupa la plak nak memperkenalkan nama:

Hye nama saya Nurul Bahiyyah Binti Rosli, erm nak called ape2 pun boleh sbb memg dah takdir ramai org akan memandai buat2 nama panggilan saya sesuka hati jew, jdi saya dah tak kesah korang nak panggil ape2 pun yg penting jangan nama yg terpesong sudah yer. eh2 tak perlu la saya nak bagi example, tpi basically everyone can called me Nurul or B, wow nama glamour tue boleh dah masuk Youtube, keek, FB, tweet-tweet.

Saya dah introduce nama saya, sekarang saya nak introduce tentang biodata diri saya.

Tempat Lahir : Hospital Umum Kuching, Sarawak
Tarikh Lahir   : 30.08.1992
Jum. Adik-beradik: 5 orang ( saya anak kedua)
Bangsa: Melayu (Malay + Bugis)
Hobi: Melayari Internet, Baca novel, paling utama gosip2 kat Blog
Makanan Kegemaran: Ikan Bawal sos merah ( buatan sendiri n buatan ibu)
Minuman Kegemaran: Jus Limau (asalkan buah2an berkhasiat), Milo ice

huh, cik bee ngantok la later on kite continue k!!! next entry saya nak citer pasal Resepi terbaru saya, tapi resepi ni saya dapat dari internet cuma masakan pertama saya yang membawa keberhasilan hehe.
C u next entry mmuahh.

                                                                                                                                        Cik Bee, XOXO.

No comments:

Post a Comment

hye komenlah sikit, sikit je pun tak pe. thanx dear